Pachetul STANDARD include următoarele servicii (consultanta SSM):

  • Organizarea activităţii de securitate şi sănătate în muncă (protecţia muncii) la nivelul angajatorului şi la nivelul fiecărui loc de muncă din organizaţie;
  • Pregătirea şi instruirea lucrătorilor:
    • la angajare;
    • la locul de muncă;
    • periodic;
  • Verificare prin teste a cunoştinţelor dobândite în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă;
  • Consultanţa privind metode şi mijloace de propagandă referitoare la securitatea şi sănătatea în muncă a lucrătorilor;
  • Completarea documentelor de protecţie a muncii conform Legii nr. 319/2006, Normelor metodologice şi legislaţiei aferente;
  • Elaborarea de instrucţiuni proprii de securitate şi sănătate în muncă pentru toate locurile de muncă/posturile de muncă;
  • Consultanţa privind autorizarea activităţii prestate de angajator şi a punctelor de lucru din punct de vedere al protecţiei muncii;
  • Elaborarea documentaţiilor privind modul de acordare a echipamentului individual de protecţie, a materialelor igienico–sanitare, a alimentaţiei de protecţie în funcţie de riscurile şi de condiţiile de lucru (mediu toxic) stabilite în cadrul societăţii;
  • Verificarea efectuării de către conducătorii punctelor de lucru a testării şi verificării cunoaşterii normelor şi normativelor în vigoare a personalului subordonat la locul de muncă în perioada când consultanţa nu este prezentă (în timpul orelor de program);
  • Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea periodicităţii adecvate pentru fiecare loc de muncă, asigurarea informării şi instruirii lucrătorilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă şi verificarea cunoaşterii şi aplicării de către lucrători a informaţiilor primite;
  • Elaborarea programului de instruire–testare la nivelul organizaţiei;
  • Elaborarea şi actualizarea planului de prevenire şi protecţie al organizaţiei;
  • Evidenţa zonelor cu risc ridicat şi specific prevăzute la art. 101–107 din Legea nr.319/2006;
  • Stabilirea zonelor care necesită semnalizare de securitate şi sănătate în muncă, stabilirea tipului de semnalizare necesar şi amplasarea conform prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 971/2006 privind cerinţele minime pentru semnalizarea de securitate şi/sau sănătate la locul de muncă;
  • Evidenţa meseriilor şi a profesiilor prevăzute de legislaţia specifică, pentru care este necesară autorizarea exercitării lor;
  • Evidenţa posturilor de lucru care necesită examene medicale suplimentare;
  • Evidenţa posturilor de lucru care, la recomandarea medicului de medicina muncii, necesită testarea aptitudinilor şi/sau control psihologic periodic;
  • Informarea angajatorului, în scris, asupra deficienţelor constatate în timpul controalelor efectuate la locul de muncă şi propunerea de măsuri de prevenire şi protecţie.

Pachetul ALL contine, fata de serviciile standard oferite, urmatoarele:

Intocmirea dosarului SSM (legislaţie şi documente, IPSSM–uri, decizii obligatorii în domeniul SSM) – se întocmeşte la începutul colaborării de către firma noastră si cuprinde:

  • Decizie pentru delegarea atribuţiilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă;
  • Decizie numire şef loc de muncă;
  • Decizie privind organizarea activităţii de instruire periodică;
  • Fişa postului – cerinţe SSM şi PSI;
  • Regulament de ordine interioară – cerinţe SSM şi SU;
  • Măsuri de prevenire a accidentelor de muncă şi îmbolnăvirilor profesionale;
  • Instrucţiuni specifice locurilor de muncă din organizaţie – I.P.S.S.M.;
  • Instrucţiuni specifice pentru acordarea primului ajutor şi în cazul unui pericol grav şi iminent;
  • Proceduri de cercetare a accidentelor de muncă şi acordarea EIP şi materialelor igienico–sanitare;
  • Autorizarea internă a lucrătorilor;
  • Planul de prevenire şi protecţie;
  • Fişe instruire SSM.
  • Alte documente specifice.
  • Legea nr.319/2006 –  privind securitatea şi sănătatea în muncă;
  • HG nr. 1425/2010 – privind normele metodologice de aplicarea a Legii nr.319/2006;
  • HG nr. 1.048/2006 – privind cerinţele minime de securitate şi sănătate pentru utilizarea de către lucrători a echipamentelor individuale de protecţie la locul de muncă;