Pachetul STANDARD include următoarele servicii:
- verificarea amănunţită a documentaţiei şi a dosarelor de personal existente în vederea depistării tuturor deficienţelor care există din punct de vedere legal şi din punct de vedere organizatoric;
- emitere notă informativă către conducerea organizaţiei beneficiarului în care sunt consemnate eventualele deficienţe constatate;
- oferă consultanţă şi participă, prin personal specializat, la interviurile de angajare la cererea beneficiarului;
- oferă consultanţă şi efectuează formalităţile necesare completarii si transmiterii registrului general de evidenta a angatilor (REVISAL) către ITM;
- efectuează formalităţile necesare angajării personalului: solicitarea de acte, întocmirea contractelor de muncă, emiterea de informări etc.;
- acordă consultanţă în cercetarea şi sancţionarea abaterilor disciplinare, în conformitate cu prevederile Legii 53/2003 Republicata;
- acordă consultanţă pentru implementarea prevederilor Legii nr. 202/2002 – privind egalitatea de şanse între femei şi bărbaţi;
- oferă consultanţă pentru implementarea prevederilor Legii nr. 130/1999 privind unele măsuri de protecţie a persoanelor încadrate în muncă;
- acordă consultanţă pentru respectarea si implementarea prevederilor Ordonanţei De Urgenţă nr. 96/2003 – privind protecţia maternităţii la locurile de muncă;
- oferă consultanţă pentru aplicarea şi implementarea prevederilor Ordonanţei De Urgenţă nr. 148/2005 – privind susţinerea familiei în vederea creşterii copilului;
- acordă suport şi consultanţă pentru rezolvarea conflictelor de muncă în conformitate cu prevederile Contractului Colectiv de Muncă şi prevederile Legii nr. 168/1999 – privind soluţionarea conflictelor de muncă;
- colaborează cu persoanele competente din cadrul organizaţiei beneficiarului şi asigură consultanţă în vederea întocmirii fişelor de post ale angajaţilor;
- întocmeşte adeverinţe de vechime pentru salariaţii;
- efectuează formalităţile necesare cu ocazia încetării contractelor individuale de muncă;
- oferă consultanţă în vederea întocmirii fişelor de pontaj;
- oferă consultanţă în vederea întocmiri Regulamentului de Ordine Interioară şi a Contractului Colectiv de Muncă;
- înregistrează la I.T.M. Contractul Colectiv de Muncă al beneficiarului;
- în cazul controalelor efectuate beneficiarului de instituţiile abilitate, asigură prezenţa unei persoane de specialitate din cadrul organizaţiei care să dea relaţiile necesare;
- asigură prezenţa unui reprezentant la sediul beneficiarului sau la punctele sale de lucru din teritoriu, ori de câte ori este nevoie.
Pachetul ALL contine, fata de serviciile standard oferite, următoarele:
- efectuează o verificare amănunţită a modului în care sunt întocmite ştatele de plată, declaraţiile fiscale aferente şi dacă acestea au fost depuse la termenele legale;
- verifică de asemenea existenţa Contractului Colectiv de Muncă, al Regulamentului De Ordine Interioară, a fişelor de post, a Registrului General de Evidenţă a Salariaţilor şi a foilor colective de prezenţă care trebuie să fie în conformitate cu prevederile legale;
- În situaţia în care beneficiarul doreşte să angajeze salariaţi din afara teritoriului României, se vor efectua procedurile pentru obţinerea permiselor de muncă, în conformitate cu prevederile Legii nr. 203/1999