In aceasta perioada, in care ni se spune in mod repetat sa nu ieșim din casa, locul de muncă devine o adevărată provocare atât pentru angajați cat si pentru angajatori. Sănătatea si continuitatea business-ului sunt prioritare, de aceea vă venim in ajutor cu câteva recomandări, care să vă ghideze in consolidarea unui plan eficient de funcționare.

  1. Celula de criza, noii super eroi

Atunci când începi să creionezi un plan de acțiune adaptat la noua legislație si mai ales la contextul actual, trebuie să începi prin crearea unei echipe. Astfel, trebuie sa desemnezi câteva persoane capabile sa gestioneze situații de criză, care funcționează extrem de bine ca echipa. Solidaritatea si unitatea sunt nuanțele care definesc fiecare zi. Așadar, adună toți ”super eroii” companiei si salvează situația!

  1. Comunicarea salvează situația!

Comunicarea nu este antidotul noului virus...si nici nu este o măsură de protecție, însă in această perioada critica toți angajații au nevoie de comunicare. Asigură-te că oferi o comunicare transparenta, cu accent asupra normelor obligatorii de igienă, urmate de mesaje de susținere si încurajare. Panica nu este o soluție, însă gândurile pozitive si asigurarea continuității vor oferi încredere si siguranță. De asemenea, mesajele vizuale de igienă personală contribuie esențial la un mediu de munca sigur si sănătos.

  1. Homeworking este noul trend

Termenul de homeworking este extrem de folosit zilele acestea. Fie cu entuziasm sau din contră cu regret, se recomandă munca de acasă pentru toate posturile care permit acest lucru. Prezenta unui număr cat mai mic de persoane la locul de munca va scădea considerabil riscul apariției de infecții in rândul angajaților.

  1. Un nou regulament intern

Regulile stricte primează in aceasta perioada de criza! Astfel, iți recomandăm să impui o perioadă de izolare la domiciliu pentru toate persoanele care se întorc din tari afectate de Covid-19 pentru siguranța întregii companii. De asemenea, trebuie încurajata deschiderea fiecărui angajat si comunicarea in situații de interacțiune cu persoane bolnave sau cunoscuți ai persoanelor infectate.

  1. Susține igiena

Într-un mediu in care interacționează zilnic grupuri de oameni, igiena este cea mai puternica armă in lupta cu Covid-19. Astfel, asigură-te că le oferi angajaților tăi un mediu curat si sigur desfășurării activității. Recomandăm sesiuni zilnice de dezinfecție a birourilor si spatiilor de lucru precum si punerea de săpun, apa si dezinfectanți la dispoziția tuturor! Materialele de igiena trebuie susținute de o comunicare activă cu accent pe modul de dezinfectare si pe mai ales pe comportamentul responsabil al fiecăruia.

Toate aceste reguli vor sprijini prevenția apariției infecțiilor de Coronavirus si vor crea acea atmosfera de încredere necesară fiecărui angajat. Îngrijorarea este un sentiment firesc in aceasta perioada dificila, însă dinamismul si adaptarea rapidă la situație, prin masuri de siguranța si protecție a muncii, vor duce la depășirea situației.

Viața merge mai departe cu ajutorul fiecăruia dintre noi, prin fiecare spălat pe mâini, gând pozitiv si mai ales prin implementarea si respectarea masurilor esențiale de siguranța.

Mega Image
New Yorker

Prin continuarea utilizării site-ului, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. mai multe informatii

Setările cookie-urilor de pe acest site sunt setate pentru a „permite cookie-urilor” să vă ofere cea mai bună experiență de navigare posibilă. Dacă continuați să utilizați acest site web fără a schimba setările cookie-urilor sau faceți clic pe „Acceptați” mai jos, atunci sunteți de acord cu aceasta.

Închide